خرید ظرف پلاستیکی بسته بندی خرما صادراتی

انواع ظرف بسته بندی خرما و رطب

خرید ظرف بسته بندی خرما

ظروف پیشنهادی خرمای صادراتی غلمان پلاست

ظرف گرد با قطر 6cm

خرید ظرف بسته بندی خرما

ظرف مستطیل سایز 14x10 cm

ظرف بسته بندی خرما و ژله و باسلق

ظرف مربع سایز 21x21 cm

کیفیت و تنوع بالا در ظرف بسته بندی خرما صادراتی غلمان پلاست

شرکت غلمان پلاست با تمرکز بر کیفیت و استفاده از مواد با کیفیت، ظروف پلاستیکی و سطل‌های مقاوم و با دوامی برای بسته‌بندی خرما به بازار عرضه می‌کند. این محصولات با توجه به نوع خرمای مورد استفاده، در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی قابل تهیه هستند. همچنین، ظروف پلاستیکی و سطل‌های شرکت غلمان پلاست با داشتن خواص مانند مقاومت در برابر شکستن، عدم نفوذ آب و هوا و… برای حفظ کیفیت و تازگی خرما در طول مدت نگهداری مناسب هستند.

ظرف مربع سایز 16x16 cm

خرید ظرف بسته بندی خرما

ظرف مستطیل سایز 14x10 cm

ظرف مربع سایز 18x18 cm

سطل های 2،4،5،7 کیلویی بسته بندی خرما صادراتی غلمان پلاست

ظروف پلاستیکی و سطل های ما به منظور حمل ایمن با حفظ کیفیت و تازگی آن‌ها و با مقاومت بالا برای تحمل شرایط سخت طراحی شده‌اند. مجموعه تزریق پلاستیک ما درک خوبی از اهمیت بسته‌بندی و حمل و نقل مناسب در صادرات کالاهای فاسدشدنی دارد، به همین منظور سعی می کنیم کیفیت و نیاز مشتری را در اولویت خود قرار دهیم، سطل های ما در سایز های متنوعی تولید می شوند و از وزن و استحکام بالایی برخوردارند، همچنین شما می توانید در هر رنگی که می خواهید سطل های خود را تولید کنید. 

دسته بندی دیگر ظروف بسته بندی غلمان پلاست

محصولات مرتبط غلمان پلاست

درباره ما

مجموعه غلمان پلاست (پلاستیک رشید آباد) از سال 1388 با هدف تولید قطعات با کیفیت پلاستیکی و خدمات گسترده تزریق پلاستیک پا به این عرصه نهاده و در تلاش است با کیفیت ترین محصولات را در بازار توزیع کرده و در راستای قیمت پایین محصولات خود در عین کیفیت بالا تلاش خواهد کرد. 

 
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
فروشگاه
نوار کناری
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من